Jobb az Inmediónál és Relay-nél fizetni, mint a Telenornál

sarga-csekkÜgyfelei (és persze saját) érdekében és visszajelzéseik alapján a Telenor folyamatosan fejleszti ügyfélszolgálati tevékenységét, így bővíti a számlabefizetés lehetőségeit is. Március folyamán a társaság 11 üzletében azokat az ügyfeleket, akik számlabefizetés céljából keresték fel a kirendeltséget, egy-egy közeli Inmedio vagy Relay hírlapárusító pontra irányították. A tesztidőszak alatt ezekben az üzletekben a várakozási idő jelentősen csökkent, és a komplex ügyeket intéző ügyfelek gyorsabb kiszolgálásban részesültek. Mindemellett a teszt azt is megmutatta, hogy a számlabefizetők is gyorsabban intézhették ügyüket az Inmedio és Relay üzletekben, mivel nem kellett más, hosszabb ügyintézést bonyolító ügyfelekre várakozniuk.

Május 9-től országszerte 324 Inmedio és Relay üzletben a Telenor ügyfelei a POS terminálon üthetik be telefonszámukat, ezután a rendszer sms-ben küldi ki telefonjukra a befizetendő számla összegét, amelyet a helyszínen készpénzben rendezhetnek. Fontos tudni, hogy a sárga csekkes fizetés több napos átfutásával ellentétben, a hírlapárusoknál befizetett összegeket a Telenor azonnal jóváírja rendszerében.

Ez is érdekes

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

NMHH: 40 millió forint bírság az Invitelnek

hét ápr 11 , 2016
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 40 millió forint bírságot szabott ki az Invitel Távközlési Zrt.-re, mert a társaság egyoldalúan, a jogszabályban szereplő korlátokat figyelmen kívül hagyva emelt havi és forgalmi díjakat a telefon-, az internet- és a televízió-előfizetéseknél – közölte a hatóság hétfőn az MTI-vel. A tájékoztatás szerint […]
Forint