Aktívabbak az órán a táblagépet használó diákok, többüknek még a jegyei is javultak, amióta a kockás füzet helyett okoseszközt használnak — derült ki a Telenor Hipersuli Oktatási programjának első eredményeiből. A 2015 tavaszán indult Hipersuli projektnek köszönhetően 350 diák tanulhat a hagyományos tanórák keretein belül is a Telenor által biztosított tableteken a Hipernet segítségével. „A gyerekek nagyon lelkesen fogadták a lehetőséget, minden órára a táblagéppel jönnek, füzetet már az utolsó két hétre nem is hoztak magukkal” – idézi egy, a projektben részt vevő tanárnő szavait a Telenor közleménye.
A Hipersuli bevezetése előtt a programban részt vevő diákok négyötöde elsősorban játékra és chatelésre való eszközként tekintett a táblagépekre. Legtöbbjük örült, hogy a program keretében nem csak otthon, hanem az iskolában is legálisan használhat táblagépet. Az Áldás utcai iskolába járó diákok szüleinek döntő többsége, hetvenöt százaléka elégedett a digitális eszközök iskolai használatának gyakorlatával, és csaknem minden második szülő úgy tapasztalta, hogy gyermeke szívesebben tanul a táblagép bevezetése óta. Az Áldás utcai tanárok szerint a Telenor támogatásával zajló oktatási program legfontosabb eredménye, hogy sikeresen mutatta be a gyerekeknek, hogy milyen sok hasznos dologra lehet használni egy táblagépet a játékon kívül. A készülékek használatával sokkal jobban lehet motiválni a gyerekeket, akik a tanórákon is sokkal aktívabban működnek közre, mint korábban, több diák esetében még a tanulmányi eredmények is javultak.