A megrendelő megnevezésének és a megkülönböztető figyelemfelhívás hiánya miatt rótt ki alig több mint kétmillió forintos bírságot a TV2 szolgáltatójára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa. A tanács helytelenül közvetített virtuális reklám miatt is figyelmeztette a szolgáltatót. A testület hatósági ellenőrzés keretében vizsgálta a TV2 szolgáltatóját és 2,062 millió forintos bírságot rótt ki rá. A csatornán februárban pillanatreklámként leadott „Digitalizáció” című és a „Digitalizáció/gyerekek/legnagyobbvállalkozás.hu” elnevezésű, reklámként összesen 1031 esetben leadott közleményeket a tartalmuk alapján politikai reklámként kellett volna közzétenni az erre vonatkozó megkülönböztető figyelemfelhívással és a megrendelő egyértelmű megnevezésével. A közlemények üzenetükkel, szín- és formavilágukkal a Megoldás Mozgalom nevű „politikai párt” népszerűsítését szolgálhatták — fogalmaz nagyon-nagyon óvatosan a hatóság a közleményében. A testület azért is figyelmeztette a szolgáltatót, mert szintén februárban az Exatlon Hungary című műsorban közzétett, a Szerencsejáték Zrt. Tippmix játékát népszerűsítő virtuális reklám kezdetekor és végén nem szerepelt figyelemfelhívó jelzés.