Itt a Novell Service Desk 7.1

Hargitai-ZsoltA NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy elérhetővé vált a Novell Service Desk 7.1. A megoldás abban segíti a vállalatokat, hogy gyorsan és hatékonyan elháríthassák az informatikai szolgáltatások működése és használata során felmerülő esetleges problémákat. A megoldás jól skálázható és támogatja a nyílt szabványokat, így egyszerűen és gyorsan bevezethető bármely szervezetben.

„A hagyományos helpdesk rendszerek csupán a hibabejelentések fogadására képesek, a Novell Service Desk megoldással azonban azok teljes életciklusa is végigkövethető. A megoldás pontosan rögzíti az eseményt, emellett azt is azonosítja, mely erőforrásokra van hatással a bejelentett hiba. Ezután feltérképezi, pontosan mi miért történik, majd javaslatot tesz a probléma megoldására. A termék a bejelentések fontosságának rangsorolásában is támogatást nyújt a vállalatok számára, így megfelelően eloszthatók az erőforrások” – foglalta össze Hargitai Zsolt, a képviselet üzletfejlesztési vezetője.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Húsz százalékos növekedést tervez az EPCOS Kft.

sze máj 27 , 2015
ShareTweetPinShareFelavatták a nemzetközi TDK csoporthoz tartozó EPCOS Kft. 10,5 milliárd forintos beruházással kiépített 14 ezer négyzetméter alapterületű fejlesztő- és gyártóközpontját pénteken Szombathelyen. Az elektronikai alkatrészeket gyártó, a vasi megyeszékhelyen 1900 embert foglalkoztató cég a fejlesztéssel a szombathelyi ipari parkba vonta össze két telephelyét, amely így ötvenezer négyzetméterre bővült. Joachim Zichlarz, […]

És még ez is...