A világ internetezőinek hattizede a világhálón gyűjti össze az információkat a vásárolni kívánt termékekről, csaknem fele meg is veszi a weben. A világháló használóinak hattizede a banki ügyeit is itt intézi, s négytizednyien munkát is online módon keresnek. A magyar internetezők viszont leginkább álláskeresésre használják a webet (58 százalékuk), e tekintetben csak Lengyelország előz meg bennünket (61 százalékkal). Az átlagosnál kevésbé e-bankolunk (51 százalékkal a középmezőny végén vagyunk), ritkábban tájékozódunk a kiszemelt termékekről (44 százalékkal a lista végén szerepelünk). Az online vásárlás sem igazán elterjedt hazánkban, az internetezők 26 százalékára jellemző, ezzel a sereghajtók közé tartozunk – ezek a legfontosabb megállapításai annak a 24 országban készült felmérésnek, amelynek megkérdezettjei az internetezőket reprezentálták. Az Ipsos kutatásának további részeltei itt olvashatók.
És még ez is...
-
2020. december 17.
Az online-kereskedelmi adatvagyon szerepét vizsgálja a GVH
-
2015. május 24.
Reménytelennek tűnik a hamísítók elleni harc
-
2013. április 10.
Egyre használhatóbb a UPC Webmail
-
2015. szeptember 30.
Végre kiderült, hogy mire ez a nagy rohanás
-
2020. szeptember 25.
A Miskolci Egyetem már tudja vizsgálni az 5G-t