mínuszos.hu

Ipsos: megérik a pénzüket az online kampányok

ZX-81

 

Az Ipsos nemzetközi felmérése szerint a netezők közel fele (46 százalék) látott online márka- vagy termékkampányokat az elmúlt egy hónapban. A magyar internethasználók körében ez az arány alacsonyabb, hiszen minden harmadik (34 százalék) magyar nethasználó találkozott online kampánnyal. Míg nemzetközi viszonylatban az internethasználók 42 százaléka meg is nézte magát a márka- vagy termékhirdetést, addig ez az arány nálunk 26 százalékos. A felugró ablakok hatékonysága, népszerűsége mind nemzetközi, mind hazai viszonylatban kisebb: a hazai netezők közül mindössze minden hatodik (kb. 18 százalék) kattintott rá banner vagy pop-up hirdetésre. Nyilvánvalóan ezt az is magyarázhatja, hogy sokan letiltották a pop-upokat, mert kéretlen betolakodásnak érzik a random megjelenésüket. A felugró ablakok megtekintési aránya nemzetközi szinten 25 százalékos, tehát egyértelműen magasabb, mint a hazai online közösségben.

Exit mobile version