Ipsos: megérik a pénzüket az online kampányok

 

Az Ipsos nemzetközi felmérése szerint a netezők közel fele (46 százalék) látott online márka- vagy termékkampányokat az elmúlt egy hónapban. A magyar internethasználók körében ez az arány alacsonyabb, hiszen minden harmadik (34 százalék) magyar nethasználó találkozott online kampánnyal. Míg nemzetközi viszonylatban az internethasználók 42 százaléka meg is nézte magát a márka- vagy termékhirdetést, addig ez az arány nálunk 26 százalékos. A felugró ablakok hatékonysága, népszerűsége mind nemzetközi, mind hazai viszonylatban kisebb: a hazai netezők közül mindössze minden hatodik (kb. 18 százalék) kattintott rá banner vagy pop-up hirdetésre. Nyilvánvalóan ezt az is magyarázhatja, hogy sokan letiltották a pop-upokat, mert kéretlen betolakodásnak érzik a random megjelenésüket. A felugró ablakok megtekintési aránya nemzetközi szinten 25 százalékos, tehát egyértelműen magasabb, mint a hazai online közösségben.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Nagyon sokan váltanának szolgáltatót

csü júl 4 , 2013
  A fejlett országokban a mobilelőfizetők közel 65 százaléka aktívan használja a modern internetalapú szolgáltatásokat – derült ki a Nokia Siemens Networks vizsgálatából. Az elemzés szerint csaknem 20 százalékkal nőtt tavaly az olyan mobilhálózati szolgáltatásokat aktívan használók száma, mint az email vagy az online navigáció. Az „aktív felhasználók” rendszeresen mobilkészülékeiket […]
iPhone

Friss, ropogós