Ipsos: ellepték a világhálót a „social butterfly”-ok

 

Nemzetközi szinten a közösségi médiát használók napi 3,6 órát „röpdösnek” a cybertérben. Ez ébrenlétük időszakának egynegyedét jelenti. A 35 év alattiak még több időt: 4,2  órát fordítanak közösségi kommunikációra. A 35-49 közötti korosztály napi rutinjának 3,1 óra terjedelemben szerves része az online barátkozás. De még az ötven évnél idősebbek is felcsatlakoznak a világhálóra napi 2,8 óra erejéig. A magyar közösségi médiahasználók átlagosan napi 2,8 órát fordítanak eme tevékenységükre, tehát pontosan annyi időt, amennyi az 50 évnél idősebbek nemzetközi átlaga. Nálunk a 35 év alattiak cybertérben való „rajzása” éri csak el a nemzetközi napi átlagidőt. A magyar ötven év felettiek pedig általában 2,3 órát szánnak online kapcsolattartásra — derül ki az Ipsos kutatásából.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Bővül az LG Ultra HD TV kínálata

pén jan 11 , 2013
ShareTweetPinShare  Az LG Electronics (LG) a Nemzetközi Szórakoztatóelektronikai Kiállításon (CES) mutatja be új Ultra HD TV termékcsaládját, Las Vegasban. A már korábban megismert 213 cm (84”) képátlójú Ultra HD TV mellé érkeznek a 140 centiméteres (55”) és a 165 centiméteres (65”) modellek is. Az új méretek ugyanazt a felbontást kínálják, […]
ZX-81

És még ez is...