Ipsos: az interneten tájékozódunk

 

Netezők körében végzett nemzetközi Ipsos felmérés szerint elsősorban az interneten tájékozódunk, ha új márkákról és termékekről szeretnénk többet megtudni. Bármekkora felülettel találkoznak is, a marketingesek mindjárt azon kezdenek morfondírozni, miként hasznosíthatnák. Reklámoztak már tojáson, fürdőszobapolcokon és az emberek homlokán is. Amikor azonban tudatosan járunk utána egy új márka vagy termék kapcsán különböző információknak,  általában könnyebben hozzáférhető helyeken értesülünk az újdonságokról. Az Ipsos kutatása szerint a három legnépszerűbb tájékozódási forrás az internet (68 százalék), a tévé (61 százalék), valamint a baráti-családi közösség (53 százalék). Érdekes, hogy a magyarok e téren még erősebben támaszkodnak az internetre (76 százalék) és a televízióra (67 százalék), s valamivel kevésbé a családra, barátokra (48 százalék). Nemzetközi szinten a különböző áruházakban, üzletekben tájékozódik a válaszadók közel fele (43 százalék, ez igaz a magyarokra is), 36 százalékuk pedig az újsághirdetéseket és a közösségi oldalakat is említi. Magyarországon a közösségi oldalak hasonlóképpen népszerűek, mint az e-mailes hírlevelek (37-36 százalék), míg az újsághirdetésekből való tájékozódást 24 százaléknyian említik.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Összeszűrte a levet a POSSIBLE és a Google

sze júl 31 , 2013
ShareTweetPinShare  Az egyezség lelke a Wildfire program, amely közösségi média felületeket köt össze. A Wildfire segítségével a hirdetők egyszerre menedzselhetik Facebook, Google+ és Youtube kampányaikat. Hamarosan a LinkedIn-nel is bővül a lista. A „sajtóanyag” szerint a megállapodásnak köszönhetően a Carnation Group még könnyebben lesz képes lépést tartani azokkal a technológiai […]
ZX-81

És még ez is...