Invitel: Langsteiner előrelépett

Langsteiner-MarianneFebruár 12-től Langsteiner Marianne tölti be az Invitel lakossági vezérigazgató-helyettesi pozícióját. Langsteiner 2012 júniusa óta az Invitel lakossági marketing igazgatójaként tevékenykedett, feladata volt az ügyfélközpontú és versenyképes termékportfólió alakítása, valamint a szolgáltatások ügyféligényeket messzemenően figyelembe vevő fejlesztése. A szakember két évtizedes tapasztalattal rendelkezik a hazai telekommunikációs szektorban. „Marianne-nak lakossági marketing igazgatóként kulcsszerepe volt a televíziózást középpontba helyező szolgáltatási stratégia sikerében. Az Invitel tv-szolgáltatásból származó árbevétele – felülmúlva várakozásainkat – az elmúlt két évben megduplázódott. Mostantól, a teljes lakossági szervezet vezetőjeként minden lehetősége megvan a sikeres folytatásra” — mondta David Blunck, az Invitel vezérigazgatója.

Langsteiner a Budapesti Corvinus Egyetem jogelődjénél szerzett okleveles közgazdász-, majd a Kandó Kálmán Villamosipari Műszaki Főiskolán villamos üzemmérnök diplomát. A Magyar Telekomnál és elődvállalatainál is vezető pozíciókat töltött be, 2005-től a T-Mobile marketing igazgatójaként, 2008-tól pedig a Magyar Telekomon belül a T-Mobile és T-Home üzletág marketing igazgatójaként tevékenykedett, többek között a Westel T-Mobile-lá történő átmárkázását irányította és a T-Home márka bevezetésében is részt vett. Ezt követően az Invitelhez történő csatlakozásáig a MALÉV Légiközlekedési Zrt. marketing igazgatója volt, a társaság marketing, termékfejlesztési és e-business tevékenységét irányította.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Öt tanács, amit érdemes megfogadni II.

csü febr 12 , 2015
A tavalyi legnagyobb ügyféladat-lopási esetek azt mutatják, hogy a nagy cégek is képtelenek megvédeni személyes adatainkat. Sallai György, a KPMG információbiztonsági igazgatója szerint nem olyan bonyolult a dolog öt alapszabályt betartani, amivel jelentősen csökkenthető a támadások kockázata. Munkavállalók biztonságtudatos képzése Az adatvesztések második leggyakoribb oka humán kockázatra vezethető vissza. Az […]
osztály

És még ez is...