Invitel kutatás a sportnézési szokásainkról: a focisták a sztárok III.

A sportolók közösségi profiljainak köszönhetően betekinthetünk a mindennapjaikba, és a megosztásaik által értesülhetünk szerepléseikről, sikereikről – derült ki az Invitel sportnézési kutatásából.

„A privát szféra mellett általában közösségi ügyek is terítékre kerülnek, amióta a sportolók, játékosok aktívan használják a saját csatornáikat. Ezekkel, a klubok által ritkán ellenőrzött sportolói tartalmakkal néhány óra alatt világméretű kampányokat lehet életre hívni, komoly kihívás elé állítva a közösségi médiás kollégákat” – említette a felmérés kapcsán Éless Dénes, az Invitel online vezetője. A legnépszerűbb hazai influencerek főleg focisták, ami nem meglepő, hiszen a digitális világban a legtöbben a labdarúgás iránt érdeklődnek. „A 2018-as év egyik kulcs feladata lesz a sportmarketing szakemberek számára, hogy a rendelkezésükre álló közösségi média és website forrású adatokból le tudják szűrni a szurkolóik és szimpatizánsaik – számukra releváns – jellemzőit és erre megfelelő módon reagáljanak, például a digitális- és az élménymarketing területén” – tette hozzá Éless.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Öt irodai termék, amit érdemes még idén beszerezni II.

hét dec 25 , 2017
ShareTweetPinShareItt az év vége, és a legtöbben csak pár nappal az ünnepek előtt kapnak észbe, hogy az éves költségkeret megmaradt részét még el kellene költenünk. Ilyenkor érdemes valóban hasznos termékeket vásárolni. A Leitz összegyűjtött öt irodai terméket, amit érdemes még idén beszereznünk, hogy a munkahelyen is gördülékenyen induljon az új […]
okosiroda

És még ez is...