Invitel: januártól jön az AMC filmcsatorna

LangsteinerMarianneKözel százhúszezer új háztartásban válik elérhetővé az AMC műsora jövő év elejétől. Az Invitel műsorpolitikájába illeszkedő lépés eredményeként a filmcsatorna műsorait a távközlési társaság analóg és digitális kábeltévé, valamint IPTV platformján egyaránt élvezhetik az előfizetők. Ez egyben azt is jelenti, hogy az AMC, tovább terjeszkedve Magyarországon, az induláskori háztartásszámát megháromszorozta, és 2016. január 4-től közel 2,6 milliós lefedettség mellett kínálja műsorát.

„Az Invitelnél figyelemmel kísérjük a televíziózás és filmgyártás szempontjából meghatározó tengerentúli és európai tévépiacok alakulását, hiszen az ott zajló folyamatok előbb-utóbb hazánkban is megjelennek. A fokozatosan itthon is érzékelhető trendek mellett saját felméréseink, és az előfizetői igények, elvárások mentén alakítjuk szolgáltatáskínálatunkat. Azt látjuk, hogy a televíziózás újabb aranykorát éli, minőségi szériák kerülnek ki a stúdiókból, és elismert filmsztárok adják nevüket egy-egy produkcióhoz. Ezzel párhuzamosan saját ügyfélkörünkben is azt tapasztaljuk, hogy egyre inkább trenddé válik a tudatosabb tartalomfogyasztás és kialakulóban van egy olyan fogyasztói réteg, akik számára a sorozatok a legfontosabbak. Rájuk is gondolva bővítettük csatornakínálatunkat az AMC-vel” – fogalmazott Langsteiner Marianne, az Invitel lakossági és kisvállalati vezérigazgató-helyettese.

Az AMC csatorna hivatalosan 2016. január 4-től érhető el az Invitel csatornakínálatában, a Családi és az Extra csomaggal rendelkező analóg és digitális kábeltévé, valamint IPTV előfizetők részére. A közeledő ünnepek alkalmából viszont a szolgáltató digitális kábeltévé és IPTV platformján minden ügyfél élvezheti a csatorna műsorát a 2015. december 19-től 2016. január 3-ig tartó nyitott – kódolatlan – időszakban.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A karácsonyi vásárlókra csapnak le az internetes csalók!

csü dec 17 , 2015
Évről évre egyre többet vásárolnak a magyarok az interneten. 2014-ben 300 milliárd forintot költöttünk el magyar webshopokban. Ez jelentős, mintegy négy százalék körüli részt tesz ki a hazai kiskereskedelem teljes forgalmából. „Ahogyan az áruházakban a zsebtolvajok, az internetes boltokban is egyre több virtuális zsebes, webtolvaj igyekszik megszerezni a pénzünket. Csak ők […]

Friss, ropogós