Invitel: így növelhetik a kkv-k az ügyfeleik lojalitását VI+I.

A lojális ügyfelek hosszútávon biztosítják egy cég sikeres működését, miközben az elégedettségük nagy valószínűséggel újabb vásárlókat is hozhat. Az Invitel összegyűjtött 6+1 jótanácsot, amelyeket megfogadva a kisvállalatok növelhetik ügyfeleik lojalitását.

Nyújtson ingyenes wifi szolgáltatást
Gyakran előfordul, hogy hamar kifutunk a mobiltelefon előfizetéshez tartozó mobilinternet- adatkeretből, ilyenkor jön jól a közelünkben egy ingyenes vezeték nélküli hálózat, azaz Wi-Fi, amelyre csatlakozva szabadon netezhetünk tovább. Ossza meg Ön is internethálózatát ügyfeleivel! Ha vendégei jól érzik magukat az üzletében, akkor szívesebben maradnak tovább, többet költenek és persze a várakozási idő is gyorsabban telik számukra. Miért hasznos még az ingyenes Wi-Fi szolgáltatás? Itt további hasznos tippeket talál a témában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Nem létező árukkal milliókat szerzett vevőitől egy internetes csaló

pén máj 5 , 2017
Üzletszerűen elkövetett csalások miatt emeltek vádat Nagykanizsán egy férfi ellen, aki több tucatnyi álnevet használva több millió forint kárt okozott országszerte annak a 120 embernek, akiket internetes hirdetési oldalakon, nem létező műszaki cikkek eladásával csapott be — közölte a Zala Megyei Főügyészség. Pirger Csaba tájékoztatása szerint a férfi 2013 októberétől […]
rendőr, bilincs