Invitel: így növelhetik a kkv-k az ügyfeleik lojalitását VI.

A lojális ügyfelek hosszútávon biztosítják egy cég sikeres működését, miközben az elégedettségük nagy valószínűséggel újabb vásárlókat is hozhat. Az Invitel összegyűjtött 6+1 jótanácsot, amelyeket megfogadva a kisvállalatok növelhetik ügyfeleik lojalitását.

Legyen okos, könnyen kezelhető weboldala
Ma már alapvetőnek számít, de sokan mégis itt rontjuk el: kell egy jó weboldal, amely lehetőség szerint több platformról is elérhető, legyen szó asztali gépről, laptopról, tabletről, vagy esetleg más mobileszközről. Ha online boltot – is – üzemeltet, még inkább fontos, hogy egy informatív, átlátható céges honlappal rendelkezzen, ahol az is könnyen megtalálja a számára fontos információkat, aki először látogat el a website-jára.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Trump modernizálná a kormányzati munkát

csü máj 4 , 2017
Donald Trump elnöki rendeletet írt alá, amely a kormányzati munka informatikai modernizálását célozza. “Az Egyesült Államok politikájának célja az információs technológia biztonságos, hatékony és gazdaságos működtetésének elősegítése” – olvasható az elnöki rendeletben, amely leszögezi azt is, hogy “az amerikaiak megérdemlik a jobb minőségű digitális szolgáltatásokat a kormányuktól”. A rendeletben Trump […]