Invitel: így növelhetik a kkv-k az ügyfeleik lojalitását III.

A lojális ügyfelek hosszútávon biztosítják egy cég sikeres működését, miközben az elégedettségük nagy valószínűséggel újabb vásárlókat is hozhat. Ezzel szemben a mindennapi feladatok ellátása mellett az ügyvezetőknek sokszor csak kevés idejük jut arra, hogy kiemelt figyelmet fordítsanak rájuk. Az Invitel összegyűjtött 6+1 jótanácsot, amelyeket megfogadva a kisvállalatok növelhetik ügyfeleik lojalitását.

Adjon kedvezményt a következő vásárlás összegéből
Mindenki örül annak, ha egy termékhez, vagy szolgáltatáshoz olcsóbban juthat hozzá. Éppen ezért a kisvállalatoknak is az újabb vásárláshoz kötött árengedmény, illetve kedvezmény jelentheti az egyik leggyorsabb megoldást arra, hogy egy egyszeri vásárlóból törzsvásárlót varázsoljanak. A rendszeres akciók – azáltal, hogy újra fel tudják éleszteni a vásárlókedvet –, folyamatosan újabb vásárlásokat generálhatnak. Ezzel a módszerrel könnyen meggyőzheti az utcáról betérő ügyfeleket, hogy ismét érdemes visszalátogatniuk az oldalra.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Magyar Telekom: már 4G hálózaton is elindult a hangszolgáltatás

hét máj 1 , 2017
A magyarországi mobilszolgáltatók közül elsőként a Magyar Telekomnál indult el a negyedik generációs mobiltechnológia (4G) hálózaton a hangszolgáltatás, miközben a 4G-s hálózaton eddig csak mobilinternet szolgáltatást lehetett nyújtani. A társaság tavaly májusban végezte el az első 4G-s hálózatot használó teszthívást – közölte a Magyar Telekom. A fejlesztés elérhető 4G-s hálózaton, […]
4G