A lojális ügyfelek hosszútávon biztosítják egy cég sikeres működését, miközben az elégedettségük nagy valószínűséggel újabb vásárlókat is hozhat. Ezzel szemben a mindennapi feladatok ellátása mellett az ügyvezetőknek sokszor csak kevés idejük jut arra, hogy kiemelt figyelmet fordítsanak rájuk. Az Invitel összegyűjtött 6+1 jótanácsot, amelyeket megfogadva a kisvállalatok növelhetik ügyfeleik lojalitását.
Adjon kedvezményt a következő vásárlás összegéből
Mindenki örül annak, ha egy termékhez, vagy szolgáltatáshoz olcsóbban juthat hozzá. Éppen ezért a kisvállalatoknak is az újabb vásárláshoz kötött árengedmény, illetve kedvezmény jelentheti az egyik leggyorsabb megoldást arra, hogy egy egyszeri vásárlóból törzsvásárlót varázsoljanak. A rendszeres akciók – azáltal, hogy újra fel tudják éleszteni a vásárlókedvet –, folyamatosan újabb vásárlásokat generálhatnak. Ezzel a módszerrel könnyen meggyőzheti az utcáról betérő ügyfeleket, hogy ismét érdemes visszalátogatniuk az oldalra.