Invitel: Így néztek sportot ti

stadionAz Invitel a Sportkutatási kérdőíve kapcsán most összegyűjtött három sportnéző típust, akik között akár a kedves olvasónk is magára ismerhet. Az Invitel még zajló online kutatásának célja, hogy három nagyobb területre (televízió, hír- és magazintartalmak, közösségi média) fókuszálva feltérképezze a tévés és online sport tartalmak fogyasztási szokásait.

A közösségi
Ő az, aki nem maradhat ki egy programból sem. A sportnézésre is egy társasági eseményként gondol: egy remek alkalom, amikor ismét találkozhat a barátaival, megvitathatják az elmúlt időszak történéseit és – nem mellesleg – még egy izgalmas mérkőzés szemtanúi is lehetnek közben. Akármennyire is azt hinnénk, hogy a cseverészés közben egy pillanatra sem figyel, gondosan dokumentálja a közösségi médián az aktuális eredményeket – és a résztvevőkről a képeket.

A szabályos
Nem csak ismeri a szabályokat, hanem fel is tudja sorolni őket akár az álmából felkeltve. A sportnézés számára egy ünnepnap, amit nem hagyhat ki: legyen szó randiról, megbeszélésről vagy születésnapi buliról, neki mindenképpen a televízió előtt kell ülni. Mérhetetlenül feldühítik azok az emberek, akik csak társalgás céljából nézik a meccseket – hiszen itt vérre megy minden, hol a tisztelet? Retteghetünk, ha veszít a kedvenc csapat, hiszen utána napokig azt ecseteli, hogy a bíró mely pontokban hibázta el az ítéletet.

A fanatikus
Állítása szerint ő volt a legelső rajongó – már akkor is imádta ezt a csapatot, amikor még senki sem ismerte. Mez, sapka, sál, karkötő: minden meccs alkalmára magára veszi az összes csapathoz kapcsolható szuvenírjét, hogy mindenki felismerhesse benne az Igazi Rajongót. Egy brazil szappanoperához hasonlóan igazi dráma számára minden mérkőzés: szorongva figyeli minden egyes másodpercét, rettegve attól, hogy bárki megakadályozhatja kedvence győzelmét. Ha véletlenül vereség lesz a végeredmény, kétségtelen, hogy összeesküdtek a bírók, a divat szurkolók és az ellenfél.

Ez is érdekes

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A felhő szinte mindenre gyógyír

sze okt 26 , 2016
A digitális korszak új követelményeket támaszt az adatbiztonság területén, ezeknek a követelményeknek pedig – legyen szó nagyvállalatokról vagy kisvállalkozásokról – a felhővel lehet megfelelni — áll a Microsoft közleményében. A mobil eszközök terjedésével a vállalkozások egyre nagyobb részénél válik elérhetővé az irodán kívüli munkavégzés lehetősége, ezzel pedig a vállalkozás hatékonyságának, […]
Microsoft