A K&H Bank 2025 áprilisától új, díjmentes biztonságtudatossági programot kínál vállalati ügyfeleinek, amely egészen októberig tart.
A K&H kezdeményezésének célja, hogy segítsen a cégeknek felismerni és hatékonyan kezelni a digitális fenyegetéseket. A három részből álló program különféle megközelítéseken keresztül támogatja a vállalkozásokat kiberbiztonsági felkészültségük fejlesztésében. Az egyik fontos elem a Mastercard által biztosított My Cyber Risk szolgáltatás, amely lehetővé teszi a cégek számára, hogy weboldalaik és nyilvános applikációik kockázatait felmérjék, rangsorolják és kezeljék. A rendszer több mint negyven szempont alapján, kilenc biztonsági területen végez elemzést. Bár a szolgáltatás piaci ára hatvan euró évente, a K&H ügyfelei kuponkóddal egy évig térítésmentesen használhatják.
A második pillér egy interaktív, játékos tanulási forma, amely valós élethelyzeteken alapuló szimulációkon keresztül mutatja be a kiberbiztonság alapjait. Animációk és feladatok segítik a résztvevőket abban, hogy szórakozva sajátítsák el a legfontosabb tudnivalókat. A tanfolyam végén egy teszt is kitölthető, a sikeres résztvevők pedig megkapják a „K&H biztonságtudatos ügyfele” oklevelet.
A harmadik elem egy közérthető tájékoztató sorozat, amely a leggyakoribb visszaélésekre, azok felismerésére és megelőzésére koncentrál. Gyakorlati tanácsokkal szolgál vállalatvezetőknek és munkatársaknak egyaránt – például hogyan ismerhetők fel a csalások, és mit lehet tenni, ha már bekövetkezett a baj. A sorozat bemutatja a bank által kínált biztonsági funkciókat is, illetve a program keretében online szakmai konferenciák is elérhetők lesznek a résztvevők számára.
„Az elmúlt időszakban jelentősen nőtt ügyfeleink érdeklődése a digitális biztonság iránt, amit az egyre gyakoribb online csalások is indokolnak. Programunk célja, hogy ügyfeleink korszerű és gyakorlati tudást szerezzenek a leggyakoribb kiberkockázatok felismeréséről és kezeléséről. Segít eligazodni gyanús e-mailek, adathalász támadások vagy más digitális fenyegetések esetén, és olyan eszközöket nyújt, amelyekkel ezek hatékonyan kezelhetők. Ezzel ügyfeleink nemcsak pénzüket, hanem adataikat és vállalkozásuk jó hírnevét is megvédhetik. A digitális tudatosság ma már alapkövetelmény” – emelte ki Bodor Tibor, a K&H vállalati divíziójának vezetője.
Márkus Gergely, a Mastercard magyarországi és szlovéniai country menedzsere hozzátette: „A digitális tér számos lehetőséget rejt, de egyre kifinomultabb fenyegetések is jelen vannak – különösen a kisebb cégek számára. A Mastercard számára kiemelten fontos, hogy partnereink olyan egyszerűen használható, mégis fejlett eszközökhöz jussanak, amelyek segítik őket a védekezésben. A K&H-val közösen most egy olyan programot kínálunk, amelyben a biztonságtudatosság természetes része lehet a napi működésnek.”
English summary
|