Ingyenes, és még magyarul is “beszél” a panaszkezelő rendszer

Martin-EdenhoferA világ egyik legnépszerűbb ticketing rendszere mától magyar nyelven is használható az OTRS-megoldások csapata jóvoltából. Az OTRS magán és üzleti célra is ingyenesen használható, nyílt forráskódú eset- és panaszkezelő rendszer. 2001-ben Martin Edenhofer indította a projektek és azóta 49 nyelvre fordították le a programot. A magyar fordítás több éven át inkonzisztens módon, karbantartás nélkül került az telepítőcsomagokba. 2014-ben – több vállalkozó támogatásával – elkezdődött az OTRS honosítása, hogy egy egységes, minőségi fordítással találkozzanak a felhasználók. A honosítás során több, a nyelvi felületet érintő hibajelentés is beküldésre került, amit az OTRS fejlesztői teljes egészében javítottak, így a korábbi rendszerekhez képest az OTRS mára 100%-os magyar felülettel érhető el. A www.otrshonositas.hu weboldalon 3.0 verziótól a legújabb kiadásig, mindenki ingyen letöltheti a nyelvi fájlokat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.