mínuszos.hu

iMenu: a pincéreket még nem tudják helyettesíteni

pincernoAz Európai Unió támogatásával született meg az iMenu alkalmazás. A vendéglátást támogató digitális étlap, pincér és éttermi fejlesztés egyben — legalábbis a fejlesztő társaság közleménye szerint. A vendégek iPaden kapják meg az étlapot, amely számos információt ad az ételekről, italokról. A pincért is elektronikusan hívhatják, a rendelés pedig rögtön a konyhai nyomtatóra érkezik, így rövidül az elkészítési idő, és a fizetési procedúra is. Az alkalmazás részletesen mutatja be a választékot és kiegészítő információkat ad, például bort ajánl az étel mellé, vagy akár a speciális étkezési igényeknek megfelelő ételeket válogatja össze – mondta Szappanos Gergő, a fejlesztést végző AvantApps Kft. ügyvezetője.

Az iPad étlap együttműködik a pincéreknél levő iPod Touch rendszerrel. Ha a vendégek választottak, vagy tájékozódni szeretnének, a pincérnél lévő készülék jelzi, hogy melyik asztalnál várják. Így gyorsan érkezik a felszolgáló és sor kerülhet a rendelés személyes jóváhagyására. Ezt követően a rendszer elküldi a rendelést a konyhai nyomtatónak, tehát azonnal elkezdhető az ételkészítés folyamata is – részletezte Szappanos. A rendszer nem váltja ki a pincérek munkáját, ugyanakkor a vezetőknek segít az erőforrások jobb kihasználásában. Az AvantApps a szoftver kifejlesztésére csaknem 8,9 millió forint, vissza nem térítendő uniós támogatást nyert.

Exit mobile version