Imádunk tévézni, pláne HD minőségben

Az internetezés mellett még ma is imádunk tévézni – sőt, az Invitel tapasztalatai alapján egyszerűen megőrülünk a nagyfelbontású televíziózásért.

Az Invitel vizsgálatai alapján úgy tűnik, egyre tudatosabbá válnak a magyar tévénézők. Egyre jobb minőségű kép- és hang sugárzására képes televíziókat vásárolnak, így évről-évre folyamatosan nő a HD TV penetráció. A felmérés szerint a tévénézők többsége ma már tisztában van azzal, hogy a korszerű készülékekkel csak az újszerű tévénézés lehetőségét kapjuk és megfelelő minőségű HD tartalomról külön szükséges gondoskodnunk. Ezt igazolja az is, hogy a HD tévék terjedésével párhuzamosan ugyanilyen ütemben nő a nagyfelbontású HD csatornákat tartalmazó televízió-előfizetések száma is. Az Invitel saját ügyfélkörben szerzett tapasztalatai szerint a cég tévészolgáltatásra előfizető ügyfeleinek több mint kétharmada például már rendelkezik digitális előfizetéssel és HD csatornákkal, amely arány két évvel ezelőtt, a 2016-os nyári nagy sportversenyek idején még csak 44 százalék volt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.