A hét kulcsfontosságú igény
Azonnali hozzáférés, mindenhol – a ma embere a feladatokat akár útközben is intézi, így elvárja, hogy számos szolgáltatás valós időben elérhető legyen, bárhol jár is.
A saját világ személyre szabása – az emberek egyre inkább személyre szabott szolgáltatásokat és az életstílusuknak megfelelő figyelmeztetéseket szeretnének.
Kikapcsolódás – a fogyasztók a technológiát arra fogják használni, hogy kiegyensúlyozzák a „mindig kapcsolódva” mentalitást az aktív kikapcsolódással, lazítással és pihenéssel. A mindezeket elősegítő szolgáltatásokra lesz szükségük.
Támogatott termelékenység – az embereket érdeklik az olyan szolgáltatások, amelyek kezelik és koordinálják munkafolyamataikat, időbeosztásukat.
Az összetartozás érzésének növelése – elfoglalt életük miatt a barátok és családtagok egyre jobban a technológiára támaszkodnak majd, hogy kapcsolatban maradjanak egymással.
A fogyasztás nyomonkövetése – az emberek szeretnék nyomon követni a kiadásaikat, adataik felhasználását, hogy több időt tölthessenek az élet fontos dolgaival.
Helyalapú személyes szolgáltatások – a fogyasztók az aktuális tartózkodási helyükre vonatkozó információkat akarnak.