Így vernek át a trükkös csalók II.

A Telenor összegyűjtötte a magyar mobilhasználókat érintő leggyakoribb csalástípusokat, és az ellenük való védekezési lehetőségeket.

2. csalástípus: Gyakori, hogy a csalók arra hivatkoznak, hogy a 2017-ben életbe lépett előírásoknak megfelelően szeretnének beazonosítani egy feltöltőkártyás ügyfelet, és bizalmas adatokat próbálnak kiszedni belőlük. Általában az így kapott információk birtokában is részletre vásárolnak drága okostelefonokat.
Megoldás: a hivatalos adategyeztetési lehetőséget kell választani a Telenor oldalán, vagy a társaság bármely üzletében, sőt akár a 1220-as ügyfélszolgálati telefonszámon is.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A magyar mobilozók zöme értesült a roamingdíjak eltörléséről

ked jún 19 , 2018
A külföldet megjárt magyar mobilhasználók 99 százaléka, az összes magyar mobilhasználó 71 százaléka tud az uniós roamingdíjak tavaly júniusi eltörléséről – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb felméréséből. A közleményben kiemelik: 2016 végén a külföldre utazó mobilhasználók körében még csak 85 százalék, összességében pedig 57 százalék […]
roaming