Így vásároltunk tavaly az eMAG-on

eMAGIdén negyven százalékkal több rendelést teljesített az eMAG, mint 2019-ben. A vásárlásokból egyértelműen kiderül: a járványidőszak miatt otthon ragadtak hobbipéknek álltak és szobabicikliken rótták a kilométereket.

Az eMAG-on tapasztalható vásárlási trendek jól tükrözik a 2020-as év tendenciáit: az FMCG termékkategória jelentősen, négyszeresére növekedett az eladott darabszámokat tekintve, köszönhetően az egészségügyi és gyógyászati, az otthoni tisztítási és karbantartási, illetve a higiéniai termékek iránti óriási keresletnek. Ezzel együtt a korábban kifejezetten népszerű parfüm, étrend-kiegészítők és állateledelek kategóriája némileg csökkent. A napi használatú termékek között nem meglepő módon a szájmaszkok voltak a legkelendőbbek (közülük is főleg az ötven darabos egyszer használatos, háromrétegű maszk), de a kézfertőtlenítők, a felülettisztító kendők és spray-k, illetve a toalettpapírok iránti kereslet is jelentős volt- utóbbi négy különböző termékkel is szerepel a top 20-as FMCG terméklistán.

A járvány miatt alaposan megváltozott az eMAG eladási toplistája: leszorult a dobogóról a televízió, hasít viszont az online élelmiszervásárlás.

A konyhai kisgépek kategóriájában taroltak a kávéfőzők, a 20 legnépszerűbb termék listáján nyolc kávégép is szerepel, közülük jellemzően továbbra a kapszulásokat keresik a vásárlók. A korábbi években kisebb számban értékesített kenyérsütők reneszánszukat élték idén, hiszen az eMAG-on közel másfélszer több fogyott belőlük, mint a 2019-es év ugyanezen időszakában. 2020. január 1. és december 21. között közel 19 ezer darab sportszert értékesített az eMAG, amelyek közül a legjobban a szobabiciklik fogytak (a top 20-as listán kilenc különböző szobakerékpár is szerepel), de az elliptikus trénerek és a vibrációs masszírozó gépek is népszerűnek bizonyultak. A sportszerek közül a legnagyobb népszerűségnek az összecsukható mágnesfékes szobakerékpár örvendett, de az elektromos futópad, a vibrációs tréner, a vibrációs masszírozó gép, a taposógép és az elliptikus tréner is nagy lázban tartotta idén a vásárlókat.

Legnépszerűbb termékkategóriák értékesített darabszám alapján
1. Mosószerek és tisztítószerek
2. Pelenkák és kiegészítők
3. Perifériák (billentyűzet, webkamera, egér, SSD, stb.)
4. Telefonok
5. Televíziók
6. Higiéniai termékek
7. Élelmiszerek
8. Telefonkiegészítők
9. Konyhai eszközök
10. Otthoni ápolási termékek
11. Mosó- és szárítógépek
12. Epilátorok, hajvágók és borotvák
13. Alkoholmentes italok
14. Hűtők és fagyasztók
15. Nappali és irodabútorok

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Microsoft forráskódok kerültek rossz kezekbe

szo jan 2 , 2021
Hackerek mélyebbre hatolhattak be a Microsoft rendszerébe, mint azt korábban hitték, közölte a Microsoft. A társaság korábban elismerte, hogy behatolás nyomaira találtak a rendszerükben, a SolarWinds nevű cég egyik programjához kiadott javítást manipulálták feltehetően orosz hackerek, demára az is kiderült, hogy forráskódhoz juthattak hozzá. A Microsoft nem közölte, hogy mely […]
Microsoft

És még ez is...