Így lehet sikeres a Facebook hirdetésed

Facebook AdNet MediaManapság egyre több helyen hallani arról, hogy a világ egyik legnépszerűbb közösségi oldalának, a Facebooknak folyamatosan csökken a népszerűsége. Ennek ellenére továbbra is az első számú közösségi oldal, több milliárdnyi felhasználóval. Nem csoda, hogy a vállalkozások továbbra is szeretnék kihasználni az ebben rejlő potenciált. 

A Facebook hirdetések remek lehetőségek arra, hogy vevőket szerezzünk vállalkozásunk számára. Ahhoz, hogy sikeres legyen, azonban több dologra is szükségünk van. Egyáltalán nem mindegy ugyanis, hogy milyen szöveget használunk, videót vagy képet választunk, milyen célcsoportot próbálunk megszólítani. 

De vajon milyen elemekből áll egy Facebook hirdetés? Mit kell tennünk ahhoz, hogy pénznyelés helyett hatékonyan működjön? 

Mi kell a sikeres Facebook hirdetéshez?

A Facebook hirdetések két legfontosabb eleme a szöveg, illetve az ehhez tartozó képi vagy videós megjelenítés. Sokan azt gondolják, hogy csak odabiggyesztenek egy-két mondatot, hozzácsatolnak egy képet, és máris indulhat a hirdetés. Ennél azonban több mindenre kell odafigyelni. 

Minél egyszerűbb a szöveg, annál jobb. Érdemes kerülni a barokkos körmondatokat és a költői túlzásokat, helyette tömören, érthetően fogalmazni, lehetőleg rövid mondatokban. Ne legyen túl hosszú! A Facebook hirdetések célja, hogy felkeltsék az érdeklődők figyelmét, felesleges felsorolni az összes információt a vállalkozásunkról, termékünkről, szolgáltatásunkról.

A másik fontos tényező a kép vagy a videó. Sokan beleesnek abba a hibába, hogy nem a szöveghez passzoló képet használnak, ami összezavarhatja a vásárlókat.

További hasznos tippek

Ha már megvan a hirdetés tartalma, az félsiker. Ugyanakkor további beállításokra is szükség lesz. 

Egyáltalán nem mindegy, hogy milyen célcsoportot állítunk be a hirdetésünkhöz. Ha merőben eltérő üzenetet fogalmazunk meg, mint ami a célcsoportunkat érdekli, akkor nem csak érdeklődőket veszíthetünk, de a hirdetés is felesleges pénzkidobássá válik. 

Mindig használjunk CTA gombot! Ez cselekvésre ösztönzi a vásárlót (például látogasson el a weboldalra, kedvelje az oldalt), így a felhasználók tudni fogják, mit kell tenniük, ha érdeklődnek az ajánlatunk iránt. 

Ha mindez túl bonyolultnak tűnik, akkor érdemes szakértőhöz fordulni. A Facebook hirdetések kezelésében megbízható segítséget nyújthat az AdNet Media.

Ne maradjon el a tesztelés!

A Facebook lehetőséget biztosít számunkra, hogy teszteljük a hirdetéseket. Ezt érdemes kihasználni, hiszen így látni fogjuk, mi működött, és mi nem. Ezzel segítséget kapunk arra vonatkozóan, min kell változtatnunk, és mi az, ami jól működik. 

Bár látszólag sok dologra kell odafigyelni, mégis megéri Facebook hirdetésekkel foglalkozni, hiszen egy remek lehetőség a vásárlók szerzéséhez. 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Elindult Magyarország első hitelesített e-diploma rendszere

sze szept 15 , 2021
ShareTweetPinShareKét év fejlesztés és több mint hat hónap sikeres tesztüzem után hivatalosan is elindult Magyarország első hitelesített e-diploma rendszere, melyhez a jövőben bármely magyar vagy nemzetközi felsőoktatási intézmény csatlakozhat. A Magyarországon elsőként, tíz végzősnek e-diplomát adó Milton Friedman Egyetem a közleményük szerint ezek a diplomák egyelőre nem válthatják ki a […]
Milton Friedman Egyetem

És még ez is...