Így lehet az informatikusoknak is tökéletes bikinialakjuk

kövérA nyár közeledte még távolinak tűnik, egészen addig, amíg hirtelen ki nem szabadulunk a gépteremből, és a strandon nem találjuk magunkat. A mondás szerint a nyári alak télen készül. Ha idén magabiztosan szeretnénk viselni kedvenc fürdőruháidat, ideje bevezetni néhány jótékony szabályt.

1. A nap első étkezése aranyat ér
Az egész nap felborulhat, ha éhesen vágunk bele a feladatainkba, azonban a metrón elfogyasztott péksütemény a diéta tökéletes ellensége. Szánjunk időt – akár előző este – arra, hogy összeállítsunk magunknak egy tápanyagdús reggelit, lehetőleg magas rost- és fehérjetartalommal. Egyszerű és gyors megoldás lehet egy nagy adag zabkása, amelyet több napon keresztül is fogyaszthatunk. Keverjünk hozzá egy kevés fehérjeport, valamint vágjunk hozzá gyümölcsöket, hogy az íze és hatása is tökéletes legyen.

2. Kelj fel a kanapéról!
A rendszeres mozgás elengedhetetlen, ha azt szeretnénk, hogy a strandon minden szem ránk szegeződjön. A kardió edzések javítják az állóképességet, a súlyzós edzésekkel pedig szálkásíthatjuk az izmainkat. A legfontosabb azonban az, hogy olyan mozgásformát válasszunk, amit örömmel végzünk, hiszen a motiváció is sokkal könnyebben elvész egy olyan tevékenységgel, amivel kapcsolatban azt érezzük, hogy csak púp a hátunkon. Keressünk valami izgalmasat, hogy mozogjunk.

3. Apró változtatások a szemet szúró eredményekért
Nem kell az összes étkezési szokást lecserélni ahhoz, hogy leadjunk pár kilót. Tévhit, hogy az egészséges ételek mind íztelenek és kellemetlen állagúak. Hiszen mégis ki tudna ellenállni egy színes és zamatos gyümölcssalátának? Válasszuk ki kedvenc zöldségeinket vagy kísérletezzünk újakkal, és cseréljük le a megszokott köreteket, a húsokhoz pedig ne használjunk bolti fűszerkeveréket, inkább készítsünk sajátot. Ezzel elkerüljük a felesleges kalóriák bevitelét és a káros ízfokozókat, miközben szabadjára engedhetjük a kreativitásunkat. Ha diétázni készülünk, érdemes a kalóriabevitelt minimálisra csökkenteni. Ehhez érdemes egy olyan kalóriaszegény étrend-kiegészítőt választani, ami napi egy étkezést ki tud váltani. Továbbá érdemes egy olyan mozgásprogramot is elkezdeni a diétával párhuzamosan, ami étrenddel és mozgástippekkel is támogat.

4. A szépítő alvás nem csak mítosz
A rossz minőségű alvás a diétára is kedvezőtlen hatással van. Egyrészt fáradtan nem úgy teljesítünk az edzések során, valamint rengeteg fontos folyamat ilyenkor zajlik a testben, amik rossz alvás esetén nem megfelelően mennek végbe. Ilyenkor termelődnek ugyanis a hormonok, történik meg a fehérje anyagcsere, valamint az agyműködésünk is lényeges feladatokat lát el az alvás során. A megfelelő mennyiségű alvás tehát kiemelten fontos ahhoz, hogy napközben kiegyensúlyozottak legyünk.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Hisense: soha rosszabbat

vas febr 20 , 2022
Csodás évet zárt tavaly a kínai televíziógyártó Hisense. A vállalat 27,2 milliárd dolláros árbevétellel zárta a tavalyi évet (amely 33 százalékos növekedést jelent), 2010 óta pedig évente átlagosan 24 százalékkal növelte a forgalmát. A kínai piacon a cég árbevétele a háztartásigép-kategóriában is jelentősen, 21,9 százalékkal nőtt, a TV-piaci részesedése pedig […]
Hisense

Friss, ropogós