Idén nagykarácsony lesz

karacsonyAz utóbbi egy hónap online vásárlói tevékenységei a tavalyi évnél is erősebb vásárlási kedvet jeleznek előre. Napról napra zsúfoltabbak az üzletek, és egyre többen keresik fel a webáruházakat is, kihasználva az otthoni vásárlás kényelmét. Kutatási adatok alátámasztják, hogy a teljes éves online vásárlásoknak körülbelül a negyede realizálódik a november-decemberi időszakban. A Magyar Telekomnál a karácsonyt megelőző egy hónap értékesítésének forgalma a tavalyi tapasztalatok alapján, meghaladja az átlagosnak számító hónapok dupláját. Az online megrendelések még ennél is erősebb felfutást mutatnak: az átlagos hónapok forgalmának háromszorosa realizálódik az ünnepi időszakban, az utolsó héten pedig háromszor nagyobb a hajlandóság a vásárlásra, mint az év egyéb időszakaiban.

A Telekomnál arra számítanak, hogy idén tovább menetelnek a siker útján a 4G-képes okostelefonok minden árkategóriában, őket változatlanul szorosan követik az ajándékozási listákon a táblagépek és az okos TV készülékek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Táblagéppiac: csökken az Android előnye

csü dec 3 , 2015
Az IDC prognózisa szerint a Windows operációs rendszer részesedése a táblagépek piacán az idei 8,5 százalékról jövőre 10,5 százalékra, 2017-ben 13,31 százalékra, 2018-ban 15,98 százalékra, 2019-ben pedig 17,8 százalékra emelkedik. Az Apple iOS operációs rendszer részesedése a világ táblagép piacán az idei 24,5 százalékról jövőre 25,8 százalékra, majd az elkövetkező […]