Ide fejlődik a felhőtechnológia V.

Az Oracle megvizsgálta a felhőtechnológia jövőbeni lehetőségeit, s tíz pontba foglalták össze a várható fejlesztéseket.

5. Az ügyfélkapcsolatok hetven százaléka automatizált lesz
Napjainkban az emberek 89 százaléka használ hangasszisztenseket ügyfélkapcsolattartás keretében, és a vállalatok 69 százaléka alkalmaz chatbotot ügyfélkapcsolati szolgáltatásaihoz. Az automatizált ügyfélkezelés hamarosan teljesen hétköznapivá válik, sőt az ügyfelek alapvető elvárása lesz. Az AI képes értelmezni az ügyfelekkel való beszélgetés kontextusát, függetlenül attól, hogy az milyen irányt vesz, vagy valaki milyen stílusban beszél. Az AI-alapú elemzések révén feltárhatók az ügyfelek pontos igényei, az IoT eszközök segítenek közelebb hozni az ügyfeleket a vállalathoz, a digitális asszisztensek pedig humanizált digitális élményt nyújtanak. Az Oracle előrejelzése szerint 2025-re az összes ügyélkapcsolat hetven százaléka automatizált lesz.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Egyre több hackertámadás éri a németországi kritikus infrastruktúrát

ked febr 19 , 2019
Egyre több hackertámadás éri Németországban az úgynevezett kritikus infrastruktúrát, köztük a távközlési hálózatokat, az áramszolgáltatók rendszereit és a közigazgatást – írta a Welt am Sonntag című vasárnapi német lap. A szövetségi informatikai biztonsági hivatal (BSI) adatai szerint tavaly a második félévben 157 hackertámadást regisztráltak az ország működése és biztonsága szempontjából […]

És még ez is...