IBM: jönnek az okoskereskedők

 

A jövő üzleti sikereihez a hatalmas adattömegek szolgáltatják az alapot. Az okos kereskedő jól ismeri majd vásárlóit, a vásárlók pedig mobiltelefonjukon keresztül is komplex érzékszervi benyomást szerezhetnek a nekik ajánlott termékekről. Az IBM, a Big Data pionírja Budapesten rendezett Storage Fórumot „Adatból információ” címmel, ahol technológiai távlatokról, alkalmazási területekről és konkrét projektekről beszélgettek. Piaci elemzés szerint a Big Data 2012-ben a világon 11,3 milliárd dollár forgalmat generált, ami 58 százalékos növekedést jelentett az előző évhez képest, és hasonló léptékű növekedést lehet a következő két évben is. A piaci szegmens vitathatatlanul legnagyobb játékosa az IBM, a vállalat Big Datához kapcsolódó forgalma tavaly meghaladta az 1,3 milliárd dollárt, ami nagyságrendileg a sorban utána következő három vállalat összesített Big Data-forgalmával mérhető össze.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

SAP: a Business One a memóriába megy

ked márc 12 , 2013
  Bővíti az SAP a memória alapú termékkínálatát; HANA-alapra költöztették a kisméretű cégek vállalatirányítási rendszerét (ERP), az SAP Business One-t. A memória alapú megoldás szükségtelenné teszi a hagyományos adatbázis meglétét, miközben felgyorsítja az adatkezelést, a nagy felhasználói számú alkalmazások futását. A skálázható szoftvercsomag natív üzleti intelligencia kiszereléssel érkezik, ellátták előre […]

Friss, ropogós