A Huawei Fogyasztói Üzletága közzétette idei harmadik negyedéves üzleti eredményét. Az adott negyedévben az üzletág 27,4 millió okostelefont szállított ki, amely 63 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A közép- és felsőkategóriás készülékek hét százalékos növekedést értek el 2015 második negyedévéhez képest, amely az összes szállítás egyharmadát jelenti.
“Harmadik negyedéves üzleti eredményünk azt mutatja, hogy növekedési stratégiánk továbbra is sikeres” – nyilatkozta Richard Yu, a Huawei Fogyasztói Üzletágának vezérigazgatója. „Különösen büszkék vagyunk egyrészről a Kínán kívül tapasztalt kiemelkedő növekedésre, másrészt a közép- és felsőkategóriás készülékeink iránt bővülő keresletre. A növekedés ütemét látva abban bízunk, hogy képesek vagyunk elérni az idei célunkat, amely 2015. év végig százmillió darab okostelefon kiszállítását jelenti.”
A GfK piackutató intézet legutóbbi jelentése szerint a Huawei globális piaci részesedése az okostelefon-gyártók piacán 9,5 százalék volt 2015 januártól augusztusig tartó időszakában, amely értelmében a vállalat továbbra is a világ három vezető okostelefon-gyártója között szerepel.