Huawei: elérhetőnek tűnik a százmilió

Richard-Yu-HuaweiA Huawei Fogyasztói Üzletága közzétette idei harmadik negyedéves üzleti eredményét. Az adott negyedévben az üzletág 27,4 millió okostelefont szállított ki, amely 63 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A közép- és felsőkategóriás készülékek hét százalékos növekedést értek el 2015 második negyedévéhez képest, amely az összes szállítás egyharmadát jelenti.

“Harmadik negyedéves üzleti eredményünk azt mutatja, hogy növekedési stratégiánk továbbra is sikeres” – nyilatkozta Richard Yu, a Huawei Fogyasztói Üzletágának vezérigazgatója. „Különösen büszkék vagyunk egyrészről a Kínán kívül tapasztalt kiemelkedő növekedésre, másrészt a közép- és felsőkategóriás készülékeink iránt bővülő keresletre. A növekedés ütemét látva abban bízunk, hogy képesek vagyunk elérni az idei célunkat, amely 2015. év végig százmillió darab okostelefon kiszállítását jelenti.”

A GfK piackutató intézet legutóbbi jelentése szerint a Huawei globális piaci részesedése az okostelefon-gyártók piacán 9,5 százalék volt 2015 januártól augusztusig tartó időszakában, amely értelmében a vállalat továbbra is a világ három vezető okostelefon-gyártója között szerepel.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.