Hiú ábránd a külföldi terjeszkedés

bevasarlokosarA csomagok irányát vizsgálva nem hozott áttörést 2014 sem. A hazai webáruházak számára továbbra is a belföldi piac jelenti a legfőbb vásárlóerőt, a külföldre irányuló csomagok aránya még tavaly sem érte el az ötszázalékos küszöböt. Ma még a külföldi szállítás jellemzően csak kevés webáruház esetében jelenik meg, a kisebb szereplők számára a legnagyobb akadályt a versenyhelyzetünket jelentősen rontó, EU szintjén rekord mértékű ÁFA kulcs jelenti — áll GKI Digital Online Kiskereskedelmi Index elemzésében. Az online kereskedők ennek ellenére a korábbi negyedévhez képest kismértékben jobbnak látták a piac helyzetét.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Budapesten keres háromszáz alkalmazottat a UNICEF

sze jún 17 , 2015
Egyezményt írt alá az Egyesült Nemzetek Gyermekalapja (UNICEF) Globális Megosztott Szolgáltató Központjának budapesti megalapításáról hétfőn New Yorkban Anthony Lake, az UNICEF ügyvezető igazgatója és Mikola István külügyi államtitkár. A budapesti központ leendő több mint háromszáz alkalmazottja a világszervezet bér- és számlafeldolgozását, részben az emberi erőforrás-ügyeit fogja intézni és informatikai segítségnyújtást is […]

Friss, ropogós