A csomagok irányát vizsgálva nem hozott áttörést 2014 sem. A hazai webáruházak számára továbbra is a belföldi piac jelenti a legfőbb vásárlóerőt, a külföldre irányuló csomagok aránya még tavaly sem érte el az ötszázalékos küszöböt. Ma még a külföldi szállítás jellemzően csak kevés webáruház esetében jelenik meg, a kisebb szereplők számára a legnagyobb akadályt a versenyhelyzetünket jelentősen rontó, EU szintjén rekord mértékű ÁFA kulcs jelenti — áll GKI Digital Online Kiskereskedelmi Index elemzésében. Az online kereskedők ennek ellenére a korábbi negyedévhez képest kismértékben jobbnak látták a piac helyzetét.
És még ez is...
-
2014. május 30.
Az új szoftver jó hatással van az adóra
-
2013. május 29.
Most jó lenni digitális szegmensnek
-
2016. április 1.
Ismét nyakunkon a Veletech kütyüexpo
-
2014. február 10.
BKK: az Utcakereső.hu adatai nem valós idejűek
-
2015. február 18.
Az eMAG nem fér a bőrébe: jön az Árak Forradalma
-
2016. május 18.
Megalakult a tekom