Hisense: soha rosszabbat

HisenseCsodás évet zárt tavaly a kínai televíziógyártó Hisense.

A vállalat 27,2 milliárd dolláros árbevétellel zárta a tavalyi évet (amely 33 százalékos növekedést jelent), 2010 óta pedig évente átlagosan 24 százalékkal növelte a forgalmát. A kínai piacon a cég árbevétele a háztartásigép-kategóriában is jelentősen, 21,9 százalékkal nőtt, a TV-piaci részesedése pedig meghaladta a húsz százalékot (20,9 százalék). A cég Kínában a legnépszerűbb, ugyanakkor tavaly a Kínán kívüli piacokról származó bevétele a teljes forgalma 42 százalékát tette ki. Hisense marketingvezetője, Simon Anikó szerint a márka nevét a hazai boltokban is egyre inkább keresik, különösen a tavaly bevezetett, óriás kijelzős lézertévék óta, amelyek világszerte népszerűek. Simon hozzátette, hogy ugyan a hazai tévépiac eladásai 16,2 százalékkal visszaestek 2021-ben, a bevételükben mégis 2,8 százalékos emelkedést tapasztaltak a gyártók. Ez egyrészt a nagyméretű kijelzők (65 col és afeletti méretek) népszerűségével magyarázható, ugyanakkor az alkatrészek, valamint a logisztikai költségek dinamikus növekedése is jelentősen hozzájárult a készülékárak emelkedéséhez. A vállalat tavaly 318 százalékkal növelte az árbevételét itthon, piaci részesedése pedig 3,9 százalékos volt. Simon szerint idehaza a legnagyobb sikert a QLED- és az OLED-készülékek megjelenése hozta a vállalatnak.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A Lokibot visszatér, míg az Emotet az élre tör

vas febr 20 , 2022
Januárban az Emotet hosszú idő után letaszította a Trickbotot a leggyakrabban előforduló kártékony programok listájának éléről — olvasható a Check Point közleménében. A Log4j továbbra is problémát jelent, világszerte a szervezetek 47,4 százalékánál bukkant fel, miközben az oktatás/kutatás maradt a támadásoknak leginkább kitett terület. Az Emotet mindössze két és fél […]
Maya Horovitz Check Point

Friss, ropogós