Hihetetlen jól fogynak a Huawei okostelefonja

1

huaweiA Huawei Fogyasztói Üzletága összesen 64,21 millió készüléket szállított ki, amelyből az okostelefonok száma elérte a 34,21 milliót. Ez az előző üzleti évhez képest jelentős, 62 százalékos növekedést jelent. A Kantar Worldpanel ComTech kutatásai szerint a Huawei okostelefon eladásai az elmúlt 12 hónapban 123 százalékkal nőttek öt főbb európai piacon, úgymint az Egyesült Királyságban, Németországban, Franciaországban, Olaszországban és Spanyolországban. A Huawei jelenleg háromszázalékos piaci részesedéssel rendelkezik Németországban és Spanyolországban, amelyet a jövőben öt százalékra kíván növelni. „Egy gyorsuló szétaprózódási trend figyelhető meg a telefonpiacon egész Európában, ahogy a kisebb márkák lendületet kapnak” – nyilatkozta Dominic Sunnebo, a Kantar piacelemző cég stratégiai igazgatója. Véleménye szerint az európai piacra újonnan érkező cégek, mint a Huawei kihívást jelentenek az ismertebb márkák számára.

A Huawei 2014 első félévében erős 4G LTE-képes felsőkategóriás okostelefon terméksorozatot mutatott be, amelyben olyan készülékek szerepeltek, mint az Ascend Mate 2 4G, az Ascend G6, és a legújabb Ascend P7. A Huawei az Ascend P6 sikerét meglovagolva mutatta be a P7-et május 7-én. Ezt a készüléket az iparág „selfie okostelefonnak” kiáltotta ki azért, mert ötcollos full HD kijelzőjével, nyolc nyolcmegapixeles előlapi és 13 megás hátlapi kamerával rendelkezik. A P7 globális piacra dobása után kevesebb, mint két hónap alatt közel kétmillió ilyen készüléket adtak el 70 piacon Európában, az Ázsiai és Csendes-óceáni térségben, Közel-Keleten, Afrikában és Latin-Amerikában.

One thought on “Hihetetlen jól fogynak a Huawei okostelefonja

  1. én megvagyok elégedve a telefonommal nemisivolt drága amikor vetem másfél éve csak hazabaj hogy ugyan annak a készüléknek az ára nemhogy lejeb ment volna inkább sokkal drágább lett

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Minden a hűségidőről II.

sze júl 30 , 2014
A vonatkozó jogszabály értelmében határozott időtartamú előfizetői szerződés legfeljebb 24 hónapra köthető meg azzal, hogy a szolgáltató köteles felajánlani a határozatlan, valamint a 12 hónapig tartó előfizetői szerződés megkötésének a lehetőségét. Ez azt jelenti, hogy amennyiben az előfizető nem a határozatlan időtartamú szerződést választja, úgy legfeljebb két évre köteles vállalni […]

Friss, ropogós