Hét trend, amire 2018-ban számíthatunk III.

A Fjordnet Limited kutatói szerint a következő trendek határozzák meg 2018-at.

3. Jönnek az algoritmus szolgálói: ezek megmutatják hogyan tervezzünk olyan marketing stratégiát, amelynek célja a márkák és ügyfelek közé ékelődött, a hagyományos márkaépítési erőfeszítésekre immunis algoritmusok legyőzése — áll az Accenture közleményében. (Ha valaki érti mit is jelent ez, ne tartsa vissza magát! A -szerk- megj.)

Ez is érdekes

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Vámos György: az online kiskereskedelem idén húsz százalékkal bővül

vas dec 31 , 2017
Az internetes kereskedelem forgalma tíz év alatt, 2016 végére a tízszeresére nőtt, elérte a 300 milliárd forintot, és idén is húsz százalékkal bővül – mondta Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára. Vámos elmondta: az internetes kereskedelem forgalma idén legalább 370-380 milliárd forintot tesz ki, és ez csak a hagyományos […]