Hasít az e-kereskedelem

 

Egyre többen választják az online vásárlást a klasszikus helyett Magyarországon – derül ki az Olcsóbbat.hu és az UNAS webshop-fejlesztő társaság több mint kétezer webshop partnerének bevonásával készített átfogó piaci elemzésből. A megkérdezett oldaltulajdonosok 68 százalékánál az elmúlt évben nőtt a forgalom, a vásárlások felénél átlagosan a kosarak mérete is nagyobb lett. A folyamatos fejlesztések mellett ennek a trendnek köszönhető, hogy minden második online felülettel is rendelkező üzlet bevételeinek legalább felét itt éri el. A piac méretét jól mutatja, hogy az Olcsóbbat.hu 2013-ra 200 milliárd forintos volument vár az e-kereskedelmi szektorban. A felmérés rámutat a piacon tapasztalható kiélezett versenyre, ami megköveteli a folyamatos innovációt: 10-ből 9 webshop valamilyen fejlesztésen esett át 2012-ben és a következő évekre is újabb lépéseket terveznek. Érdekesség, ezek között a webdesign csak az ötödik helyen szerepel. Legfontosabbnak a marketing kommunikáció hatékonyabbá tételét és a termékek számának növelését tartják, de komoly eredményekre számítanak a termékekről szóló szöveges tartalom és képgalériák növeléséből, valamint a közösségi média kommunikációból.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Egész jó évet zárt a UNIT4

hét márc 18 , 2013
  A UNIT4 üzleti szoftverszállító vállalatcsoport bejelentette a 2012. december 31-én lezárult üzleti év pénzügyi eredményeit. A nehéz gazdasági helyzet ellenére a társaság rekord-számú megrendelést nyert el tavaly, és növekvő számban szerez meg olyan ügyfeleket, akik jobban adaptálható, költséghatékonyabb megoldásokra szeretnék lecserélni meglévő rendszereiket. Tavaly a teljes árbevétel 5,4 százalékkal, […]

Friss, ropogós