Tovább növekedett tavaly a legnagyobb cseh internetes áruház forgalma. Az Alza.cz csütörtökön közölte, hogy 2011-ben forgalma 6,8 milliárd koronára emelkedett, ami éves szinten 22 százalékos növekedés. Az Alza.cz szerint a forgalomnövekedés alapvetően annak következménye, hogy az áruház új logisztikai központot épített fel Prágában, illetve kiszélesítette árukínálatát egyebek között játékokkal, kozmetikával, parfümökkel és kiegészítő divatcikkekkel – írja az MTI. „Bevételeink 1,2 milliárd koronás növekedése annak bizonyítéka, hogy érdemes volt beruházni a korszerűsítésbe. Forgalomnövekedő hatása volt annak is, hogy kirendeltségeink ma már nem csak Csehországban, hanem Szlovákia területén is működnek” – nyilatkozta Martin Drdúl, az Alza.cz kereskedelmi igazgatója.
És még ez is...
-
2016. április 20.
Ment volna világgá az NNG, de mégis marad?
-
2020. november 20.
A közgyűlés helyett a 4iG igazgatósága dönt
-
2016. július 26.
Vásárlásösztönző élmények az SAP-tól
-
2019. október 30.
Zuttyant egyet az Amazon árfolyama
-
2016. március 17.
Hiába minden, az utángyártott nyomtatókellékek nyertek