A kifli.hu online élelmiszerkereskedő bevétele erőteljesen bővült egy év alatt, 2023 januárjában 31 százalékkal haladta meg a tavalyi év azonos időszakának adatát – ismertették a cég vezetői.
A céget 2023. február óta irányító Gabriel Makki elmondta: a céljuk az, hogy minden budapesti családhoz eljussanak, szeretnék átalakítani azt a képet, miszerint a Kifli prémiumkategóriás szolgáltatás a felső tízezernek. Mint elmondta, differenciált és egyedi portfólió mellett piaci márkákat kínálnak, de előtérbe került a saját márkás termékek forgalmazása is.
Szalma Rita kereskedelmi igazgató szerint: a teljes magyar piacon megfigyelhető a saját márkás termékek növekvő népszerűsége, így a Kifli is ebben az irányban fejleszti a termékkínálatot. Hosszas tesztelésekkel választják ki beszerzési szakembereik azokat a beszállítókat, akik képesek megfelelni a magas minőségi követelményeknek. Elmondása szerint a Kiflinél az átlagos vásárlói kosár értéke jelenleg 25 ezer forint.