Hasít a kifli.hu

kifli.huA kifli.hu online élelmiszerkereskedő bevétele erőteljesen bővült egy év alatt, 2023 januárjában 31 százalékkal haladta meg a tavalyi év azonos időszakának adatát – ismertették a cég vezetői.

A céget 2023. február óta irányító Gabriel Makki elmondta: a céljuk az, hogy minden budapesti családhoz eljussanak, szeretnék átalakítani azt a képet, miszerint a Kifli prémiumkategóriás szolgáltatás a felső tízezernek. Mint elmondta, differenciált és egyedi portfólió mellett piaci márkákat kínálnak, de előtérbe került a saját márkás termékek forgalmazása is.

Szalma Rita kereskedelmi igazgató szerint: a teljes magyar piacon megfigyelhető a saját márkás termékek növekvő népszerűsége, így a Kifli is ebben az irányban fejleszti a termékkínálatot. Hosszas tesztelésekkel választják ki beszerzési szakembereik azokat a beszállítókat, akik képesek megfelelni a magas minőségi követelményeknek. Elmondása szerint a Kiflinél az átlagos vásárlói kosár értéke jelenleg 25 ezer forint.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

ADF: megkérdőjelezhető állítások a rektorok "nyílt" levelében

csü márc 9 , 2023
ShareTweetPinShareAz Akadémiai Dolgozók Fóruma (ADF) tragikomikusnak tartja a 21 alapítványi rektor próbálkozását, hogy az Európai Unióval folytatott tárgyalásokat becsületbeli ügyként állítsák be. Az ADF mindig is azt a véleményt képviselte, hogy az alapítványi átalakítás, a közvagyon magánosítása alapvetően elhibázott eljárás, amely sérti a felsőoktatás autonómiáját és érdekeit, erre az érintettek […]
egyetem szavazás

És még ez is...