Hangoljunk az SLA szerint: tanácsok migránsoknak

kézfogásNagy macera, legalábbis informatikai szempontból, ha két vállalat összeolvad, az egyik felvásárolja a másikat, szoftvereket, hardvereket kell leselejtezni, bevezetni, migrálni. S mivel a “migrálásnak” szezonja van a NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet munkatársai segítő kezet nyújtanak a rászorulóknak.

2. Hangoljuk össze a migrációs tervet az SLA-ban foglaltakkal!
Az áthelyezés során nem csak arról kell gondoskodnunk, hogy minden megfelelően átkerüljön a kijelölt helyére, hanem arról is, hogy a migráció során ne merülhessen fel semmilyen probléma az alkalmazás működésével kapcsolatban. Azaz ne lehessen olyan szintű teljesítményromlás vagy kiesés, amely már nem felel meg a szolgáltatási szintekre vonatkozó megállapodásban (SLA) foglaltaknak. Ehhez érdemes külön készenléti tervet készíteni az alkalmazások migrációjához, amihez fel kell térképezni az egyes alkalmazások architektúráján belüli összefüggéseket, és tesztelni kell az átköltöztetett alkalmazást, mielőtt újra élesben működésbe helyeznénk. Emellett fontos tisztában lenni azzal, mikor érkezik frissítés vagy új kiadás az adott alkalmazáshoz, illetve érdemes felmérni a konkrét SLA kötelezettségeket, valamint az esetleges kiesés üzleti hatását.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.