A rádiózás, a tévézés és a hírkészítés, a nyomtatott sajtó, a reklámok, valamint az internet és a mobilkommunikáció világát is megismerhetik azok a fiatalok, akik ellátogatnak a hamarosan nyíló H95 Bűvösvölgy nevű médiaértés központba. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által létrehozott interaktív oktatóműhelyt Legeza Katalin, az intézmény egyik animátora mutatta be Balatonalmádiban, A média hatása a gyermekekre és a fiatalokra című konferencián. Az évente mintegy tízezer, Magyarországról és a határon túlról érkező 9-16 éves diákokat váró központ a többi közt professzionálisan felszerelt tévéstúdióval, három, a virtuális tér megismertetésére szolgáló green boxszal várja az érdeklődőket. A fiatalok egy foglalkozás keretében kisfilmet készíthetnek, amelyhez a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap részvételével születtek a vágóképek alapjául szolgáló spotok. A fiatalok autósüldözés szereplőivé válhatnak, amelyhez egy, a green box-ban elhelyezett kis Polski adja a díszletet – mondta az animátor. (Most már tényleg felesleges a Vidámpark. A -szerk- megj.)
És még ez is...
-
2015. december 15.
Két és fél milliárdból lesz mentorhálózat
-
2016. augusztus 10.
Felmérés kellett ahhoz, hogy kiderüljön: utálunk takarítani
-
2012. július 11.
Egymilliárd dollár orosz netes startup cégekbe
-
2013. április 17.
SUU: szakítanának a hiedelmekkel
-
2014. október 16.
A siker kapujában a Sopreso
-
2016. augusztus 28.
Pályázatot hírdet az Okos Jövő Innovációs Klaszter