Gyorsan letörölgetem a síró felhasználók könnyeit: rendszergazda fogadalmak V.

sirA NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet szakértői szerint ezeket a fogadalmakat érdemes tenniük a rendszergazdáknak idén.

5. Gyorsabban reagálunk a felhasználói panaszokra.
A vállalati munkatársak az új alkalmazásokat is tegnapra szeretnék megkapni, a különféle hibák javításánál pedig még türelmetlenebben szoktak lenni, hiszen egy-egy probléma jelentősen hátráltathatja őket a munkájukban. Természetesen olyan varázsszer még mindig nem létezik, amely egyetlen csettintésre vagy kattintásra azonosítaná és javítaná a hibákat, a service desk megoldással kiegészített helpdesk szolgáltatás azonban jelentős mértékben képes javítani a problémakezelés hatékonyságát.

+1. Felkészülünk minden eshetőségre.
Ami elromolhat, az el is romlik, ezt már Murphy óta tudjuk. Ezt szabályozni nem tudjuk, de egy katasztrófavédelmi tervvel, illetve egy hatékony katasztrófa utáni helyreállítási megoldással minimalizálni lehet a károkat, legyen szó bármilyen potenciális csapásról.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Ez a közös a Apple-ben, az Amazonban és a Microsoftban

ked jan 19 , 2016
Mi a közös az Apple-ben, az Amazonban és a Microsoftban? Mindhárom tech óriással – akiket a felhő alapú rendszerek úttörőinek tekintünk – megesett, hogy feltörték a rendszereiket. A felhő biztonsággal kapcsolatos kockázatok egyre nőnek; az Alert Logic felhőbiztonsági cég szerint ez a növekedés évente akár a negyvenöt százalékot is elérheti. […]
Felhő

És még ez is...