Gyorsan letörölgetem a síró felhasználók könnyeit: rendszergazda fogadalmak V.

sirA NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet szakértői szerint ezeket a fogadalmakat érdemes tenniük a rendszergazdáknak idén.

5. Gyorsabban reagálunk a felhasználói panaszokra.
A vállalati munkatársak az új alkalmazásokat is tegnapra szeretnék megkapni, a különféle hibák javításánál pedig még türelmetlenebben szoktak lenni, hiszen egy-egy probléma jelentősen hátráltathatja őket a munkájukban. Természetesen olyan varázsszer még mindig nem létezik, amely egyetlen csettintésre vagy kattintásra azonosítaná és javítaná a hibákat, a service desk megoldással kiegészített helpdesk szolgáltatás azonban jelentős mértékben képes javítani a problémakezelés hatékonyságát.

+1. Felkészülünk minden eshetőségre.
Ami elromolhat, az el is romlik, ezt már Murphy óta tudjuk. Ezt szabályozni nem tudjuk, de egy katasztrófavédelmi tervvel, illetve egy hatékony katasztrófa utáni helyreállítási megoldással minimalizálni lehet a károkat, legyen szó bármilyen potenciális csapásról.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.