GreenAdvisor: lassan csordogál a lé

GreenAdvisorMagyarországról indították útjára a GreenAdvisor nevű mobilalkalmazást, amellyel cégeket lehet értékelni aszerint, hogy mennyire környezettudatosak — áll a kezdeményezők közleményében. Persze arról szó nincs, hogy az alkalmazás már útnak indult volna, az ötletgazdák ugyanis közösségi finanszírozással kívánják összegyűjteni a fejlesztés elindításához és a béta teszteléshez szükséges forrást. Az egy hónapos pénzgyűjtő kampány a napokban indult a Kickstarteren. Az ötletgazdák szerint az alkalmazás segítségével a felhasználók egy nagyon hatékony, transzparenciát biztosító eszközt kapnak a kezükbe, amellyel elősegíthetik, hogy a vállalati szféra környezettudatosabban működjön. Az értékelt cégek pedig kénytelenek lesznek nagy nyilvánosság előtt reagálni a véleményekre, illetve remélhetőleg fokozni környezettudatosságukat.

Az appot a Greenwill nevű budapesti központú nemzetközi nonprofit szervezet álmodta meg, amely díjmentes tanácsadást nyújt környezettudatosság terén cégek, szervezetek és állami intézmények számára is. A szervezet 25 000 eurót szeretne összekalapozni a Kickstarteren, ami nehezen fog összejönni, hiszen a kampány elindítása után egy héttel, még csak 4105 euró jött össze.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A HP, a Lenovo és a Dell a nyertese a piaci visszaesésnek

ked júl 21 , 2015
A második negyedévben a pc-piaci átlagnál kisebb mértékben a Hewlett-Packard (HP), a Lenovo és a Dell eladásai csökkentek, az ASUS eladásai pedig az átlagnak megfelelően. Részesedését így a HP, a Lenovo és a Dell tudta növelni a szűkülő piacon — közölte az amerikai International Data Corporation (IDC). A piackutaó friss elemzése […]