Google Shopping alapok: Olcsobbat.hu — Intren együttműködés

A Google képes hirdetési megoldása, a Google Shopping csak tavaly nyáron jelent meg Magyarországon, de máris alapvetően formálja át a hazai e-kereskedelmi piacot: a Google-ról érkező, a hirdetett termékekre való kattintásoknak már csupán a fele érkezik szöveges hirdetésből, az év végére pedig a Google Shopping részaránya becslések szerint várhatóan a hetven százalékot is meghaladja majd. Az a webshop tehát, amelyik nem veszi időben igénybe ezt a szolgáltatást, versenyképtelenné válhat. A Google Shoppingban a webáruházaknak nem csupán közvetlenül, hanem összehasonlító oldalakon (Google CSS partnereken) keresztül is lehetősége nyílik hirdetni, ez utóbbi esetében a Google jelentős hirdetési árkedvezményt is biztosít.

Az Olcsobbat.hu közleménye szerint az árösszehasonlító oldal Magyarországon elsőként vált a Google CSS partnerévé, és jelenleg már több mint ötszáz partnerének hirdetése zajlik a közreműködésével. Az Olcsóbbat.hu azon partnerei számára, akik nem rendelkeznek online ügynökséggel, közös terméket dolgozott ki az Intren digitális marketingügynökséggel együtt. Az együttműködésnek köszönhetően az árösszehasonlító oldaé kampánymenedzsment szolgáltatást is biztosít, aminek a segítségével a webshopok olcsóbban és hatékonyabban tudnak a jövőben Shopping kampányokat futtatni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Az Amazon a legértékesebb márka a Brand Finance szerint

sze febr 5 , 2020
ShareTweetPinShareAz Amazon a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2020-as Global 500 ranglistája szerint. A lista összeállítói szerint az Amazon.com márkaértéke 220,791 milliárd dollár, 17,8 százalékkal nőtt egy év alatt. A cég már harmadik éve áll a lista élén. A Google a tavalyi […]
Amazon

És még ez is...