Az otthoni internetet ráadásul már egyre többféle „nagyképernyős” eszközön használják. Mintegy hárommillió háztartásban található ilyen eszköz; a legelterjedtebb a pc (a háztartások 72 százaléka rendelkezik hordozható vagy asztali számítógéppel), de okostévé is van a háztartások közel negyven százalékában, táblagép pedig minden ötödik otthonban van. Emellett a háztartások 72 százalékában szokott egy vagy több családtag otthon internetezni okostelefonon.
A BellResearch kutatásából az is kiderül, hogy a felhasználók az otthoni internetet elsősorban információszerzésre, tájékozódásra (92 százalék), illetve a kapcsolattartás eszközeként (78 százalék) használják. Ezt követi a tartalomfogyasztás: az otthoni nettel rendelkező háztartások több mint kétharmada (69 százalék) fogyaszt online videómegosztókon tartalmakat, mintegy fele (47 százalék) pedig le is tölt filmet vagy zenét. Az online vásárlás/értékesítés, illetve bankolás, ügyintézés a háztartások nagyjából negyven százalékában jellemző otthoni internetes tevékenység, míg a tanulás és a munka körülbelül a harmadukban fordul elő (35 százalék, illetve 29 százalék).