Gondok a K&H elektronikus szolgáltatásaival

Átmeneti kimaradások lehetnek a K&H e-bank, e-posta és mobilbank szolgáltatásában – közölte a K&H hétfőn. A pénzintézet tájékoztatása szerint a hiba elhárításán jelenleg is dolgoznak — írja az MTI.

Vélemény:
Két év alatt közel hatmilliárd forintot fordít szolgáltatásainak a digitalizálására a K&H Bank — jelentette be épp egy éve, a bank. Sőt korábban, 2015-ben az elektronikus fizetési megoldások korszerűsítésére már elköltöttek másfél milliárd forintot, amiből megújult a bank weboldala, a mobilbanki és az e-banki és a webes értékpapír-kereskedési rendszer, a WebBroker is. Úgy tűnik nincs az a pénz, ami biztosítaná, hogy zökkenők nélkül menjen egy fejlesztés… vagy a gyorstalpalókon képzett programozók csak ennyire képesek.
-szerk-

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Honlapgate: a kormánypárti képviselők határozatképtelenné tették a nemzetbiztonsági bizottság ülését

ked ápr 11 , 2017
Ellenzéki képviselők javasolták, a parlament nemzetbiztonsági bizottsága ugyanakkor végül nem tájékozódott hétfői, zárt ülésén arról, történhetett-e visszaélés adatokkal a nemzeti konzultáció honlapján keresztül. A 444.hu írt arról, hogy a nemzeti konzultáció honlapján az orosz Yandex nevű technológiai cég kódja fut. A Kormányzati Tájékoztatási Központ vasárnap azt közölte, a honlap minden […]