Fúzionált az eMAG és Fashion Days

bevasarlokosarEgyesült a térség két jelentős forgalmú online kereskedője, a Romániából indult eMAG webáruház és a svájci tulajdonban lévő Fashion Days divatportál – jelentették be a cégvezetők bukaresti sajtótájékoztatójukon. A Fashion Days a tavalyi pénzügyi évben ötvenmillió euró feletti forgalmat bonyolított le (a magyar leányvállalat eredményeit lásd lenn.) és ezzel piacvezető az online divatkereskedelemben abban a három országban – Romániában, Magyarországon és Bulgáriában – ahol jelen van. A cégnek négymillió regisztrált vásárlója van, több mint ezer márka termékeit értékesíti. Az eMAG – a Zf.ro román üzleti portál szerint – az előző évihez képest 50 százalékos növekedést jelentő 280 millió eurós forgalommal zárta a 2014-es évet.

Mindkét online kereskedő többségi tulajdonosa a dél-afrikai Naspers. A csoporton belüli fúzió a bejáratott márkaneveket nem érinti: megmarad a Fashiondays.hu, illetve a román és bolgár nyelvű divatportál, ugyanakkor az általános e-kereskedelmi platformként működő eMAG-on belül a divatvertikumot a Fashion Days fogja átvenni, a divatportál pedig onnan is elérhetővé válik — nyilatkozta Cseh Gábor, a Fashion Days csoport november elsején kinevezett új vezérigazgatója, aki eddig a csoport marketingmenedzsere volt, illetve annak magyarországi vállalatát vezette.

Fashion-Days

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Felfüggesztett: az interneten ismerkedett, egy kislánnyal sikerült szexuális kapcsolatba kerülnie

hét nov 23 , 2015
Felfüggesztett szabadságvesztésre ítélt, illetve személyiségfejlesztő pszichológiai terápiára kötelezett a Keszthelyi Járásbíróság egy 26 éves férfit, aki egy internetes csevegés során megismert 11 éves lánnyal került közvetlenül is szexuális kapcsolatba – tájékoztatta a Zalaegerszegi Törvényszék szóvivője az MTI-t. Beznicza Árpád felidézte, hogy a vádirat szerint az akkor tíz éves kislány 2013-tól […]
rémület

Friss, ropogós