Függővé tehetnek a kedvezmények

 

Az Ipsos nemzetközi vizsgálata szerint az ingyenes vásárlások és a kedvezmények ötven százalékban erősítik a kötődést a márka és online fogyasztója között. Akik figyelemmel kísérik kedvenc márkáik közösségi kommunikációját, szívesen veszik, ha spórolhatnak, szeretnek jól járni és ajándékokat kapni. Minden második online követő erősebb kötödést érez, ha kuponokat, kedvezményeket, ingyenes termékeket kap. A nőknél ez a ragaszkodás valamivel erősebb (56 százalék), míg a férfiaknál valamivel gyengébb (45 százalék). A magyar online vásárlók 46 százaléka veszi szívesen az igénybe vehető kedvezményeket. A nők nálunk is lelkesebbek (52 százalék), mint a férfiak (42 százalék). A legsikeresebben pedig a 35 év alattiakat lehet ilyen jellegű üzenetekkel megszólítani (56 százalék). Ha azokra a vásárlókra gondolunk, akik hajlandók rászánni az időt, hogy a lehető legkedvezőbb áron szerezzék be a termékeket, könnyű belátni, hogy az online akciók milyen szorosra fűzhetik a kapcsolatot a márka és a fogyasztója között.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Zebra: iPhone kompatibilis nyomtatók

ked febr 26 , 2013
  A Zebra Technologies Corporation bejelentette az iMZ220 és iMZ320 nyomtató piacra dobását. Az új mobil nyomtatók azoknak az eladáshelyi nyomtatóknak a családjához tartoznak, amelyek különösen a kiskereskedelem és a vendéglátóipar területén segítik a tranzakciók gyors lebonyolítását és ezzel a fogyasztói elégedettség és a kiskereskedő hatékonyság növekedését. A termék különlegességét […]

Friss, ropogós