Fogyasztóvédelmi díjat kapott a UPC

A UPC Magyarország a Budapesti Békéltető Testület fogyasztóvédelmi pályázatán elnyerte a „Kiemelkedő fogyasztóvédelmi gyakorlat – 2017” díjat. A magyarországi vállalkozások számára meghirdetett, „Jó gyakorlatok a fogyasztóvédelemben” elnevezésű megmérettetésen a telekommunikációs vállalat fogyasztói élményt emelő törekvéseit ismerték el. A UPC nevezési anyagának gerincét a vállalat működését átható, hatékony ügyfélkezelési rendszer bemutatása alkotta.

A zsűri szerint a UPC pályázatának egyik legjelentősebb eleme, hogy az ügyfélelégedettségi mutató kulcstényezőként épül be a vállalatirányítási folyamatokba. Ezen kívül olyan innovatív megoldásokat is kiemeltek az értékelés során, mint az ügyfelek digitális edukációját szolgáló Wifipedia.hu oldal, és a vállalat által létrehozott UPC Fórum. Az online platformon nemcsak a vállalat kollégái tarthatnak kapcsolatot a felhasználókkal, hiszen interaktivitásának köszönhetően egy-egy problémás kérdésben az ügyfelek is tudnak egymásnak segítséget nyújtani. Emellett a UPC kiemelt figyelmet fordít a panaszkezelés közben a felmerülő problémák megértésére és megoldására, a felhasználói visszajelzésekre, valamint a sérülékeny célcsoportok elérésére is, hiszen küldetése, hogy a kirekesztetteket bekapcsolja a digitális világba, és ezek mellett ügyeljen a biztonságos internethasználatra is.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Hét tipp, hogy ne csak az eszköz legyen okos, hanem a gyerek is V.

szo dec 30 , 2017
A gyerekek nagy részének karácsonyi listáján szerepel valamilyen okos kütyü: telefon, tablet, laptop, hogy csak a legnépszerűbbeket említsük. Fontos, hogy az ilyen típusú ajándékozás ne csak egy átadásból álljon: az eszközök valóban okos használatára meg is kell tanítani a gyerekeket. Íme néhány tipp, hogy mire érdemes figyelni és hogyan tanítható […]
okostelefon

Friss, ropogós