Fizetési Pontot kínál a Telenor

Homola Márton, a Telenor digitális termékeiért felelős igazgatójaKevesebb mint két hónapjuk maradt az online kasszát használó kereskedőknek és szolgáltatóknak, hogy gondoskodjanak elektronikus fizetési megoldásról. A Telenor nekik segít új elektronikus fizetési ajánlatával, amely a Fizetési Pont jóvoltából egyszerű és gyors üzembehelyezés mellett számos előnyt, többek közt két éven át havidíj-jóváírást, alacsony (0,95 százalék) tranzakciós jutalékot és 24 órán belüli számlajóváírást kínál. A kisvállalkozókat célzó ajánlat költségei a távközlési társaság szerint kedvezőek, hiszen a bankkártya terminált nem kell önerőből megvásárolnia a vállalkozásnak. illetve újonnan beszerzett elektronikus fizetési megoldás (POS terminál) esetében nyolcvanezer forintos, két év alatt, havi részletekben lehívható állami támogatást igényelhetnek a beszerzésre. További kedvezményt biztosít a Telenor: most elengedi a hálózati díj harminc százalékát. A három- vagy ötéves hűséggel elérhető fizetési megoldásban szintén előnyös a vásárlások ellenértékének 24 órán belüli jóváírása, illetve, hogy nincsen elvárt havi pénzforgalmi minimum a szolgáltatás igénybevételéhez. „Az elektronikus fizetés bevezetése ilyen kedvező kondíciókkal nem csupán nagy segítséget jelenthet a vállalkozásoknak a jelenlegi kiszámíthatatlan környezetben, hanem a bankkártyás fizetés elérhetőségé akár új ügyfeleket is hozhat számukra. A Telenornál elérhető megoldás egyszerűsége, gyors üzembehelyezése, a kedvezményes ajánlat és a támogató ügyfélszolgálat sokak számára az ideális választást jelenti.” – mondta el Homola Márton, a Telenor digitális termékeiért felelős igazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.