Fényes jövőt jósol az Ipsos

mobil-kereskedelemA PayPal és az Ipsos friss kutatása szerint a mobil kereskedelem a teljes e-kereskedelem növekedési ütemének háromszorosával bővül. A mobil kereskedelem becsült átlagos éves növekedési üteme a 2013 és 2016 közötti időszakra 42 százalék, míg ugyanez az érték a teljes e-kereskedelemre vetítve (beleértve a mobil kereskedelmet is) csak 13 százalék. A mobil kereskedelem globális online költésekhez viszonyított százalékos aránya még mindig viszonylag alacsony: a kutatás szerint az okostelefonról történő vásárlások az online költések kilenc, a tabletről történő vásárlások pedig csak öt százalékát teszik ki, szemben az asztali számítógépekről és notebookokről történő vásárlásokkal, amelyek együttesen 85 százalékát teszik ki az online költéseknek.

Azonban míg a költésekre vonatkozó adatok alacsonynak tűnhetnek, a mobilról történő vásárlások száma igen jelentős. A kutatásban megkérdezett online vásárlók harmada (33 százalék) vásárolt valamit az elmúlt 12 hónapban okostelefonról, húsz százalékuk pedig tablet használatával. Az okostelefonról történő vásárlások növekedésének hátterében elsősorban a fiatal felnőttek állnak. A kutatás megállapítja, hogy világszerte átlagosan az okostelefonról vásárlók 59 százaléka a 18 és 34 év közötti korosztályból kerül ki, míg ugyanez a korosztály az összes online vásárló 44 százaléka.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

LTE Cat4-képes CarFi készüléket mutatott be a Huawei

csü márc 12 , 2015
A Huawei bemutatta autókhoz kifejlesztett 4G LTE mobil wifi készülékét, a Huawei CarFi-t. A készülék kényelmesebbé teszi a mindennapjainkat azáltal, hogy használatával lehetővé válik a wifi csatlakozás az autókban is. A Huawei CarFi akár 150 Mbps-os letöltési sebességre is képes, és egyszerre akár tíz készülék kapcsolódását is támogatja, ráadásul egy másik […]
Huawei

Friss, ropogós