Letisztultabb és modernebb kinézetet kap a SimplePay online fizetési felülete. Az újítást több lépcsőben, augusztus végétől teszik elérhetővé a felhasználóknak.
Nyár végétől megújult SimplePay online fizetési felülettel találkozhatnak a vásárlók egy-egy webshopos megrendelés vagy internetes számlafizetés során. Az OTP Mobil ugyanis öt év és több mint négyszázmillió tranzakció után, most teljesen megújítja az általa fejlesztett és üzemeltetett platformot.
A felhasználók számára a legszembetűnőbb változás, hogy a lekerekített grafikus elemeknek és színhasználatnak hála sokkal letisztultabbá és modernebbé válik a felület. A kényelmes kezelhetőség érdekében pedig az egyes funkciók csempés elrendezést kapnak. Az online fizetési platform szeptembertől egy új opciót is kínál a vásárlóknak: a qvik gyorsfizetési lehetőséget. A szeptemberben startoló szolgáltatás a Magyar Nemzeti Bank és a Giro iránymutatása alapján készült, célja pedig, hogy a piacon egységes azonnali fizetési megoldásokat tegyen elérhetővé. A SimplePay-en keresztül a vásárlók hamarosan ezekkel a QR-kódon, deeplinken és NFC-n alapuló azonnali fizetési megoldásokkal találkozhatnak.
Már az év elejétől tart a megújulás
Összesen tehát – a kereskedői és az ügyféligényekre reflektálva – tucatnyi fizetési mód áll a felhasználók rendelkezésére a fizetési folyamat véglegesítésére a SimplePay online fizetési rendszerében. Ezek között helyet kapnak például a kártyás, a mentett kártyás, a SZÉP-kártyás és a különböző wallet megoldások is. A fizetési opciókra vonatkozó funkciólista október végére lesz teljes, a népszerű, Simple-fiókos mentett kártyaadatokkal történő fizetési lehetőségek is ekkortól válnak teljeskörűvé.
A különböző módok között alapértelmezett a bankkártyás fizetés, ugyanakkor a digitális tárca „csempére” kattintva a Google Pay és az Apple Pay innovatív opciók is elérhetők.
„A dizájnváltással teljessé válik az év elejétől tartó megújulásunk, amely során a vállalkozói szegmensnek szóló, B2B termékeinket egy márkanév, a SimplePay alá rendeztük. Az online fizetési felület megújítása során arra törekedtünk, hogy az átláthatóbb, a kezelése egyszerűbb és magától értetődő legyen. Emellett kiemelt prioritást kapott az is, hogy a széles szolgáltatásportfóliónkban elérhető fizetési opciók modulárisan bővíthetők legyenek” – mondta el Al-Absi Gáber Seif, az OTP Mobil ügyvezető-helyettese, hozzátéve, hogy a megújulás a kereskedői oldalról nem igényel fejlesztést.
Az új fizetőfelület fokozatosan lesz elérhető augusztus végétől. A folyamat a jelenlegi mintegy 28 ezer webshopban és egyéb online felületen október végéig zárul le, így egy rövid átmeneti időszakban a megszokott és az új felületekkel is találkozhatnak a felhasználók.