mínuszos.hu

Fehér: a magyar piac kicsi, lépünk külföldre

FeherIstvanÉrdekes call centeres alkalmazást jelentett be az Xdroid Kft. Az alkalmazás képes jelezni az ügyintéző számára a megfelelő értékesítési pillanatot, vagy ha sikertelennek ígérkezik egy értékesítési próbálkozás. Fehér Istvánt, a kft. ügyvezető igazgatóját kérdeztük.

– Van már megrendelésük az új fejlesztésükre, az Online Selling Point Predictionre?
– Néhány call centernél, akik részt vettek a tesztelésben is elképzelhető éles üzem, de ezeknél a döntés legkorábban az első félévben várhatóak.

– Mennyibe kerül a megoldás?
– A rendszer végső ára több dolog függvénye lesz majd: például, hogy mennyi call centeres fogja használni a rendszert, vagy hogy szoftverértékesítésről vagy bérlésről szól majd a megállapodás. Ezek függvényében a rendszer költsége havi néhány százezer forinttól, pár millió forint egyszeri költségig terjedhet majd.

– Terveik szerint egy év alatt mennyi szoftvert tudnak értékesíteni?
– A magyar piacot kicsinek látjuk, éppen ezért itt mindössze néhány (három-öt) értékesítést látunk reálisnak. Ugyanakkor a rendszerrel a nemzetközi piacra is ki kívánunk majd lépni, amellyel kapcsolatosan a várható értékesítéseket megjósolni egyelőre nagyon nehéz.

Exit mobile version